poniedziałek, 13 lipca 2015

Witajcie !!!

Cześć !

Kim jestem? - Mam na imię Kornelia. Mam 11 lat. Moje ulubione zwierze to Panda Wielka. Zapewniam was, że jestem osobą która więcej wie o pandach niż wikipedia . ;)

Po co jest ten blog ? - Stworzyłam tego bloga by podzielić się z wami wiadomościami o zwierzętach (oczywiście wliczając pandę). Możecie też umieszczać posty o swoich ulubionych zwierzętach lub, czekać aż umieszczę post o nim.

Plusy bloga:
* możecie ściągać (kopiować) z niego na testy, klasówki, kartkówki, wypracowania itp. z biologii :) ,
* każdy może korzystać z tego bloga,
* możecie mi wysyłać pomysły na posty na mój e-mail nnelkka@gmail.com,
* w razie niedopracowań możecie mi na ten sam e-mail wysyłać problemy i propozycje na ulepszenia mojego bloga.

JAK CI SIĘ SPODOBA POLEĆ GO INNYM !!!

1 komentarz:

  1. Witaj Kornelka w blogowej sferze :)
    Ja czekam na post o buldogach francuskich. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń